sobota 8. srpna 2015

Spotřebováno červenec 2015

Nevím, jak se mi to povedlo, ale v červenci jsem toho spotřebovala jak za dva měsíce, takže se nebudeme zdržovat okecáváním a jdeme rovnou na to ;-)
 
Nivea, Dermacol, Balea, Palmolive


1. Nivea - Sprej deodorant Pure and Natural Action s vůní jasmínu
Koupila jsem si ho hlavně kvůli tomu, že neobsahuje hliníkové soli. Na to, že je přírodní (nebo teda aspoň přírodnější, než klasické deodoranty), tak nefungoval úplně špatně, ale vůbec mi nevoněl. Pokud by vám vůně nevadila, tak klidně i doporučím.

2. Dermacol - Svěží sprchový gel Rebarbora a jahody
Jeden z mých nej sprcháčů od dc. Voní naprosto božsky, a i když trochu vysušuje (a který sprcháč ne, že...), tak ho doporučuji všemi deseti!

3. Balea - Sprchový peeling mandarinka a pomeranč
Loňská limitka. Voněl moc hezky a peeling byl tak akorát hrubý - snesla bych víc, ale u těch sprchových peelingů to takhle prostě je. Pokud ho ještě někde náhodou uvidíte, tak si ho klidně kupte, můžu doporučit.


4. Dermacol - Opojný sprchový gel Irská káva
Měla jsem tu takový zbytek ze zimy a díky tomu, že pár dní teď nebylo moc letně, tak se mi ho podařilo dodělat. Sprcháč opět nádherně voní a je krémový, takže mazání po něm není úplně nezbytné. Doporučuji.

5. Palmolive - Sprchový gel Mediterranean moments
Málokdy se mi povede sprcháč koupit a spotřebovat během jednoho měsíce, ale s tímhle to nebyl problém. Úžasně letně voněl, dělal krásnou krémovou pěnu, takže mazání po něm nebyla úplná nutnost. Doporučuji.

Cien, Balea

6.+7. Cien - šampon a kondicionér s provitaminem B5 Barva a Lesk
Kosmetika Cien, kterou seženete v Lidlu, je cenově velmi příznivá a mezi bloggerkami celkem oblíbená. To byly hlavní dva důvody, proč jsem se rozhodla vyzkoušet něco z jejich nabídky. Los padl na šampon a kondicionér pro barvené vlasy. Nemůžu říct, že by to byl úplný průšvih, ale zkrátka můj šálek kávy to není. Myslím, že je to hlavně tím, že jsem si úplně odvykla používat přípravky se silikony, které mé vlasy vždy strašně rychle zmastí. Takže jsem oboje vyzkoušela jen párkrát a nakonec jsem šampon spotřebovala na praní štětců a kondicionér na holení. Za mě nebrat.


8.+9. Balea - šampon a kondicionér pro namáhané a poškozené vlasy s vanilkou a mandlovým olejem
Opět vlasová péče, ale tentokrát velké ano! Nádherně voní, šampon krásně pění a hezky vlasy vyčistí, kondicionér vlasy vyhladí, ale nezatíží. Zkrátka velká paráda! Navíc za 25 korun za kus?!? Není o čem! Doporučuji!

Bourjois, ziaja, Balea, Garnier

10. Bourjois - Vitaminové tonikum
Tohle tonikum jsem si koupila na doporučení Stáni z blogu Na vlastní kůži, která ho má mezi oblíbenci, které ráda kupuje opakovaně. Musím říct, že ani mě nezklamal a řekla bych, že skutečně něco dělalo! Navíc se mi ho povedlo sehnat v polském Rossmannu za necelých 80 korun, takže pokud máte Polsko blízko, tak neváhejte a kupte ho tam!

11. Ziaja - Dvoufázový odličovač
Další nákup z Polska - opět jsem neodolala extra nízké ceně - dvoufázový odličovač za 40 korun??? To musím zkusit! No ale... Nebyl úplně nejhorší, ale Garnier to nenahradí, bohužel. Na druhou stranu bych ho přirovnala třeba k Nivee, ale více jak o polovinu levnější, takže pokud ho někde uvidíte, tak ho klidně zkuste.

12. Balea - Jemná čistící pěna
Můj velký oblíbenec. Je to hutný krém, který opravdu krásně smyje veškerý makeup a nečistoty z pleti. Stojí pár korun a neobsahuje mýdlo. Doporučuji.

13. Garnier - Micelární voda na citlivou pleť
Krásně odličuje, nedráždí, cenově v normě. Doporučuji.

Balea, Sephora

14. Balea - Tělová emulze tropical sunshine s vůní pomeranče a manga
Letošní letní limitka se Balee podle mě opravdu hodně povedla! Krém jsem zlikvidovala asi za 3 týdny - tak moc mi vyhovoval, že jsem se mazala poctivě po každé sprše, což je co říct! Vůně je nádherná, konzistence je lehoučká a ultra rychle se vsákne. Zkrátka berte všemi deseti!

15. Balea - Krém na suché ruce Fruity Harmony s vůní kokosového mléka a plodů pytaya
Hezká vůně, celkem rychlé vstřebání, žádná extra péče. Na takové to mazání během dne proč ne, ale suché ruce vám to nevyléčí.

16. Balea - Hydratační krém s urea komplexem na velmi suché nohy
Můj naprostý miláček! Je to snad první krém na nohy, který divně nesmrdí, ale hlavně - opravdu nohy vyživí. Zamilovala jsem si ho a už mám nakoupené další dva! DOPORUČUJI!!!

17. Sephora - Hydratační krém na ruce s vůní pivoňky
Opět taková klasika - celkem hezky se vstřebával, nijak extra nehydratoval, ale opravdu úžasně voněl!!! Na běžné mazání - proč ne, doporučuji.

18. Balea - Balzám na ruce a nehty
Moje kabelková záchrana. Hodně rychle se vstřebává, příjemně voní a má ideální kabelkovou velikost. Doporučuji.

19. Ziaja - Kozí maska na ruce vyživující a vybělující
A na závěr všeho toho mazání tu máme něco extra - masku na ruce. Parfemace kozí řady od Ziaja je vážně moc příjemná a mě nadchla. A maska jako taková? Popravdě - ležet jen tak a nemoct 15 minut hýbat rukama kvůli tomu, že mám masku, je skvělé ospravedlnění výčitek, že se zrovna nevěnuji domácnosti a někde nelítám. ;-) Doporučuji.

ebelin, e.l.f., Regina, moje

20. Ebelin - Čistič štětců
Jakmile jsem ho v dmku uviděla, musela jsem ho mít! Štětce vyčistí opravdu dobře a já jsem s ním vážně spokojená. Doporučuji.

21. No name - kleštičky na řasy
Kdo by to byl řekl, že je možné "spotřebovat" kleštičky na řasy, že? No asi jsem moc tlačila a teď, když si chci řasy scvaknout, tak už se nic neděje. Určitě si koupím další a klidně znovu nějaké neznačkové.

22. e.l.f. - báze pod oční stíny
Tuhle bázi mám moc ráda. Za těch pár korun, co stojí, vám udělá opravdu velkou službu! Doporučuji!

23. Regina - Jumbo volume mascara
Na to, že mám poslední dobou mnohem radši menší kartáčky, tak s tímto jumbo mi to nečekaně šlo. Řasenka vydržela přes půl roku a musím říct, že byla celkem fajn. Nic, z čeho bych si vyloženě sedla na zadek, ale použitelná byla úplně v pohodě. Když ji někde potkáte, nebojte se ji zkusit ;-)

24. Moje - Balzám na rty arganový olej 3v1
Achach, tohle bylo celkem zklamání. Balzám moc nevyživoval, nehydratoval a strašně rychle jsem ho vyplácala. Znovu ne, díky. Nedoporučuji.

Uuuf a máme to za sebou. Já vás nebudu dále zdržovat - utíkejte k bazénu nebo pro nějakou ledově vychlazenou mňamku ;-)

Mějte krásně, přežijte tu Saharu, co tu máme a neroztečte se :-D

Vaše Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat