pondělí 14. září 2015

Spotřebováno srpen 2015

Čím míň spotřebovaných produktů za měsíc mám, tím dýl se dokopávám k tomu, abych je sepsala. To jsem celá já...

 
Balea, Dermacol
1. Balea - sprchový gel Black Secrets s vůní vanilky a pomeranče
Povedená limitka loňské zimy. Vůně byla moc krásná, pěnil hezky. Doporučuji.

2. Demacol - sprchový gel s extraktem z květů třešně
Sprcháče od Dermacolu mám všeobecně moc ráda, ale tenhle byl na mě až moc výrazný. Osprchovala jsem se s ním párkrát a nakonec skončil jako mýdlo na ruce. Pokud ale vůni třešní bezmezně milujete, tak budete v sedmém nebi. Za mě ale ne.

Balea, Cien
3. Balea - krém na ruce oliva
Ach, tohle bylo trápení! Krém byl strašně tekutý, málo hydratační, blbě se vstřebával - zkrátka všechno špatně! Pokud chcete krém na ruce od Balea, tak mrkněte na ten s ureou, ale tomuhle se fakt radši vyhněte!

4. Cien - SOS koncentrovaný krém na ruce
Když slyším koncentrát, tak si hned vzpomenu na Amway a na koupelnu plnou pěny z filmu U mě dobrý. Ale tohle byl... no vážně koncentrát :-D Krému stačila opravdu kapička a krásně hydratoval a docela dlouho i vydržel. Konzistence byla taková vosková a pokud jsem ho nenesla trochu víc, tak mě fakt rozčiloval, protože díky té konzistenci se strašně dlouho vstřebával - to se ale dalo v podstatě odstranit tím, že se ho dalo málo. Vydržel mi minimálně čtvrt roku, což se mi teda u krémů fakt nestává. Takže jako asi jo, doporučuji.
Garnier, Saloos, Lactacyd
5. Garnier - 2v1 posilující odličovač očí
Ani nevím, pokolikáté už tady je. Je to doposud můj nej odličovač. Doporučuji.
 
6. Saloos - bio regenerační obličejový olej Argan Revital
Moje velká láska! V koupelně už mi dávno stojí druhé balení a ani to nebude posledním! Saloos mě teď celkově láká víc a víc a možná se tak dočkáte i nějaké větší recenze na více produktů. Tento vám určitě doporučím a více se o něm můžete dočíst v článku o mojí péči o pleť.
 
7. Lactacyd - Extra jemná mycí emulze pro citlivou pokožku
Koupila jsem ho, protože byl v akci a musím říct, že znova už do něj nepůjdu. Vyhovuje mi úplně stejně jako mnohem levnější gel z dmka. Neříkám, že ho nedoporučuji - třeba ho někdo, kdo má v této oblasti problémy ocení, ale pro mě je to zbytečné.
 
essence, e.l.f., alverde

8. Essence - pero na francouzskou manikúru
Zkoušela jsem ho jednou asi před rokem a pamatuju si, že to moc dobře nedopadlo. Teď jsem ho chtěla zkusit znovu a už bylo vyschlé. Tak nevím no. Asi nic, co bych potřebovala znovu.

9. e.l.f. - profesionální štětec na makeup
Tak tenhle štětec byl naprostý výsměch. Chlup strašný, makeup bych s tím nenanesla ani za zlatý prase - tím jsem si jistá, i když jsem to popravdě ani nezkoušela. Hodil se mi ale na nanášení masek - na to byl fajn. Po asi 10 použitích se ale rozpadl. Jde to sice dát zpět (jak je vidět na fotce), ale  při použití to neustálé upadává. No štětec na prd a basta. Nedoporučuji.

10. Alverde - kompaktní pudr
Na tenhle pudr pěla ódy Bára z blogu barušminky, tak jsem ho taky musela hned vyzkoušet. No metr do stropu jsem z něj neskákala, ale špatný určitě není. Pokud chcete, klidně ho prubněte. ;-)

Nakonec to ani nebolelo a zúčtování s minulým měsícem máme za sebou :-)

Pokud bych vám z toho všeho měla doporučit jednu věc, kterou opravdu musíte zkusit, tak to bude obličejový olej - klidně i jiný než tento arganový, ale určitě bych lovila ve vlnách Saloos kosmetiky ;-)

Mějte se krásně, užívejte babího léta a příště asi zase mrkneme do mojí kuchyně.

Vaše Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat