pondělí 11. května 2015

Jídelníček 4.5.-10.5. 2015

Jídelníčky, které jsem dávala na fb se vždycky těšily vaší oblibě a mě mrzí, že jsem to poslední dobou tak zanedbávala. Přemýšlela jsem nad jejich zveřejňováním a nakonec jsem došla k tomu, že nejlepší bude uveřejňovat je tady na blogu - hlavně proto, že se odsud nevytratí jako ze zdi na fb ;-)

Na úvod bych ráda řekla pár slov. Nejedná se o redukční jídelníčky, takže nemůžete čekat, že je okopírujete a zhubnete. Neuvádím většinou ani žádnou gramáž, ani kJ, nic. Je to prostě jídelníček, který momentálně vyhovuje mně v udržovacím režimu - což znamená: ano, chci žít zdravě, nechci přibrat, ale jsou holt některé věci, které mám ráda a občas si je holt dám... Určitě si všimnete, že celý týden jsem se dost "držela" (uvozovky proto, že mi to nedělalo sebemenší problém) a o víkendu jsem se krapet rozjela - to už je holt tak... Jsem společenský člověk a o víkendu vždycky probíhají návštěvy, grilování, výlety do hospod a tak. Když jsem byla v redukci, tak jsem byla zvyklá vše občerstvení odmítat nebo jsem se držela v mezích, ale teď už není úplně potřeba a já si tak prostě kapánek dopřeju ;-)

Jídelníčky zde tedy uvádím jako takovou inspiraci pro vás - co uvařit, co svačit, jak to poskládat, co zkombinovat a tak. Tak pojďme na to ;-)


Pondělí 4.5.
snídaně
kaše z ovesných vloček a chia semínek, komp.meruňky, lžička javorového sirupu, skořice

kaše z ovesných vloček a chia semínek s meruňkami

svačina
jablko, lžíce jogurtu a tvarohu smíchaná se slunečnicovými semínky

oběd
čočka s kuřecím masem a kořenovou zeleninou, slabý plátek chleba, kyselé okurky

svačina
2 plátky sezamového knekebrotu s pomazánkou z uzené makrely a mrkve

večeře
zeleninový salát (leďák, okurka, paprika, jarní cibulka, fazole) s kuřecím masem a kapkou domácího jogurtového dresingu
zeleninový salát s kuřecím masem a fazolemi

Úterý 5.5.2015
snídaně
kaše z ovesných vloček a chia semínek, komp.meruňky, lžička javorového sirupu, skořice - byla jsem z pondělka tak nadšená, že jsem si ji musela dát znova :-)

svačina
presso s mlékem, tyčinka Maxi nuta ořechová s medem - klik na info ;-)

oběd
čočka s kuřecím masem a kořenovou zeleninou, kyselé okurky
čočka s kuřecím masem, mrkví, řapíkatým celerem a petrželí
svačina
2 plátky sezamového knekebrotu, pomazánka z uzeného tofu, půlka kedlubny
pomazánka z uzeného tofu a zakysané smetany
 
večeře
zeleninový salát (leďák, okurka, paprika, žampiony) s uzeným kuřecím stehnem, 2 plátky toastového chleba
zeleninový salát s uzeným kuřecím stehnem sypnutý černým sezamem


Středa 6.5.2015
snídaně
kaše z ovesných vloček a chia semínek, kiwi, karobová tyčinka, lžíce kokosu
ovesná kaše s kiwi, karobem a kokosem

svačina
2 lžíce tvarohu s 2 lžícemi jogurtu, pár rozmražených jahod, slunečnicová semínka, plátky mandlí
jahůdky s mandličkami


oběd
pečené krůtí maso na žampionech, pórku a řapíkatém celeru, rýže basmati
pečené krůtí maso okořeněné adžikou, zelenina, rýže

svačina
2 plátky knekebrotu s 2 plátky uzeného eidamu, kedlubna

večeře
zeleninová (fazolky, mrkev, brokolice, květák) směs s tuňákem, plátek domácího žitno-špaldového chleba
teplá zelenina s tuňákem, domácí chlebík

Čtvrtek 7.5.2015
snídaně
bílý jogurt s Mixit Do plavek!
ranní nálož musli

svačina
4 jablečné trubičky, pár kuliček hroznového vína

oběd
hrneček rajské polévky, bulgur se zeleninou a pečeným krůtím masem
bulgur, hrmrkuku, krůtí maso

svačina
salát z okurky a nakládaných kukuřiček, vejce natvrdo, jogurt, 2 plátky kukuřičného chlebíku
salát z okurek

večeře
camembert obalený v semínkách pečený s bramborami, zeleninový salát
luxusní véča!!!
Pátek 8.5.2015
snídaně
kaše z ovesných vloček a chia semínek s komp. mandarinkami a plátky mandlí


svačina
plátek domácího žitno-špaldového chleba s domácí šunkou, ledový salát

oběd
2 vejce, pyré z červené čočky a mrkve, 2 plátky chleba

svačina
zob k hokeji - vejce natvrdo, domácí šunka, kukuřičky, půlka kedlubny

večeře
zeleninový salát s kuřecím masem a hořčičným dresinkem

Sobota 9.5.
snídaně
jogurt s Dobrou vlákninou


svačina
2 dcl vanilkového kefíru


oběd
čína z tofu s jasmínovou rýží


svačina a večeře
grilování: půlka špekáčku, 4 kuřecí křídla, plátek chleba, zelný salát

Neděle
snídaně
lívance z ovesných vloček se skořicovým tvarohem a malinami

svačina
jablko

oběd
králičí vývar, králičí stehýnko pečené na česneku, špenát, bramborové noky

svačina a večeře
bruselský řež, vajíčkový chlebíček

Asi jste si všimli, že mi o víkendu splývá svačina s večeří - je to tím, že většinou jím mezi 4-6 hodinou a nějak to splácám a ve finále jsem tak přecpaná, že už pak nic dalšího nejím, takže mi to vydá za sváču i večeři.

Jo a ještě k fotkám - nečekejte prosím žádné zázraky! Nic nearanžuju kvůli focení - chci se prostě jen najíst a nejsem moc velký estét. Navíc už mám kolikrát fakt velký hlad a tak krapet spěchám...

Tak to je za první květnový týden vše! Snad jste našli aspoň nějakou tu inspiraci - to bych byla moc ráda ;-)

Mějte se krásně,

Vaše Míša


Žádné komentáře:

Okomentovat