pondělí 16. února 2015

Laidbare - naturally inspired beauty

Když jsem koukala na své pidi recenze u spotřebovaných produktů, tak jsem zjistila, že bohužel spíše pomlouvám a haním. Ne, že bych chtěla být ošklivá, ale prostě spousta věcí, co mi projde rukama, jimi projde jen jednou a mezi oblíbence se zařadí opravdu jen hrstka. A o to víc jsem ráda, že v dnešním článku můžu v podstatě jen chválit a doporučovat. Tak jdeme na to ;-)

laidbare jednotka


Na úplný začátek bych vám ráda řekla, jaký typ pleti mám a co mě vlastně "dohnalo" k tomu, abych se začala o pečující přípravky poohlížet i jinde než v drogérii. Moje pleť nebyla nikdy ideální - zažily jsme si spolu lepší i horší časy, ale výkyv, který se mi stal za poslední rok, to byl tedy nářez... Během kojení se mi totiž pleť neskutečně zlepšila a můžu bez nadsázky říct, že byla jak dětská prdelka :-)

důkaz místo slibů - moje pleť NAPROSTO bez makeupu 2 měsíce po porodu při plném kojení
Myslela jsem si, že mám vyhráno. Už mi přece není náct, porodila jsem dítě, a tak už jsem konečně dala pupínkům sbohem. No chyba lávky...

Kojila jsem 10 měsíců s tím, že od 6. měsíce jsem postupně kojení nahrazovala normálním jídlem. A čím více jsem kojení omezovala, tím více se mi pleť zhoršovala. Jedla jsem stále stejně, o pleť jsem se starala, ale hormony jsou holt mrchy a pořádně se na mě vyřádily...

Čím byla pleť horší, tím spíš jsem byla povolnější k tomu vyzkoušet cokoliv. Začalo to u kosmetičky, která mě nacpala příšerně předražené produkty, které ovšem absolutně nezafungovaly, pak jsem prošla vlnou ryze přírodní české kosmetiky, vyzkoušela jsem i údajnou "revoluci" v boji s akné Face-up - no nic nezabralo. Až mě nakonec moje milovaná Lucinka - jak jinak než také bloggerka - klik na její blog a kosmetická nadšenkyně upozornila na recenzi na přírodní anglickou kosmetiku Laidbare - a řeknu vám - byla to láska na první pohled! :-)

Kosmetiku jsem si objednávala přes eshop beautyville.cz, jehož služby mě více než nadchly - poštovné zdarma, bleskurychlé dodání, krásné balení, malý dáreček - zkrátka paráda! :-)

balíček z beautyville.cz
A po sáhodlouhém úvodu se můžeme vrhnout na samotné hrdiny dnešního článku! :-)

Jako první vám představím nejnovější přírůstek do mé laidbare rodinky a sice:
DIY! Two in One Cleanser and Toner
obsah: 125 ml
cena: 203 Kč
 
laidbare - DIY!
"Čistič a tonikum v jednom.  Extrakty lékořice a Aloe Vera mají antibakteriální účinky pro zjemnění podrážděné pleti, tónování i posilnění oslabené pokožky. Výtažek z jablka chrání pleťové buňky a výtažek z brazilského (para) ořechu, jenž je cenný antioxidant, vyživuje a obnovuje pleť. 
Bonus: Pro všechny typy pleti. Odstraňuje oční make-up."
zdroj

Toť oficiální popis z eshopu. A teď už k mému hodnocení. Jedná se o průzračný gel, který není ani moc tekutý ani hustý - prostě tak akorát.

laidbare - DIY!

Vůně je taková hodně přírodní, v podstatě bylinková, ale nejsem schopná říct, co v ní převládá. Při mytí jemňoučce pění a s makeupem si poradí opravdu bez problémů a v očích absolutně neštípe. Nicméně pokud nosíte linky nebo voděodolnou linku, bez následného dočištění se neobejdete. Co mi přijde ale úplně neskutečné je to, že vůbec, ale opravdu vůbec pleť nevysušuje. To se mi nestalo ani u hydrofilního odličovacího oleje, takže tleskám! Jediné, co mě na něm totálně vytáčí je balení! Esteticky nemám nic proti, ale ta praktičnost - děs! Víčko je šroubovací a produkt na něm "stojí", takže když ho chcete aplikovat na pleť, musíte nejdříve půl hodiny šroubovat, pak tedy vyšprknete (jiné slovo mě fakt nenapadlo :-) požadované množství a teď byste potřebovali začít umývat obličej jenže musíte ještě zašroubovat, protože jinak vám gel z tuby vyteče... No řeknu vám, jsou to vždycky nervy, i když už jsem si našla určitý grif, ale i tak bych určitě ocenila balení s pumpičkou!

Jako druhý si vezmu na paškál pleťový krém:
Spot the difference - Ošetřující krém pro problematickou pleť
obsah: 30 ml
cena: 237 Kč

laidbare - spot the difference

"Odstraňte to, co na vaši pokožku nepatří a předejděte tvorbě akné. Hojící krém SPOT THE DIFFERENCE obsahuje kofein; cenný antioxidant působící proti zánětlivosti a kaštanový olej, který zjemňuje citlivou pleť. Fenykl mírní podráždění a chryzantéma zahlazuje nerovnosti a redukuje pupínky.
Bonus: Nepřipravuje pleť o zásadní živiny a vodu, a zároveň pomáhá zmírnit lesk."
zdroj

Krém opět voní hodně přírodně a nevím proč, ale cítím z něj jakoby zrníčka grepu nebo co :-D Konzistence je taková trochu gelová a samozřejmě nijak hutná. Krém se ultra rychle vstřebává, takže si při jeho aplikaci musíte celkem pospíšit. Pár minutek po nanešení mě mírně pne, ale za chvíli ten pocit zmizí. Pod makeup je jako dělaný - nedělá žádnou neplechu a opravdu zmatňuje. Teď přes zimu si po jeho aplikaci ještě občas přetřu tváře něčím hutnějším, ale na léto bude naprosto dostatečný. Používám ho jako denní krém.



spot the difference - konzistence

Tramtadadá - to nejlepší nakonec!!!!
From dusk till dawn - Vitamin C serum
obsah: 30 ml
cena: 340 Kč

from dusk till dawn
"Toto úžasné sérum s vitamínem C obnovuje rovnováhu všech druhů pleti, od normální po citlivou, od stárnoucí po náročnou. Olej ze semínek černého rybízu je bohatý na vitamín C, který je vysoce účinný pro suchou, poškozenou, podrážděnou a stárnoucí pleť. Výborně se také hodí pro pleť citlivou. Pupalka omlazuje a pomáhá snižovat záněty. Mrkvový olej je prospěšný pro zralou, suchou i citlivou pleť. Vysoký obsah vitamínů A,B,C a E pomáhá snižovat citlivost pleti. Také obnovuje pružnost a tónuje pokožku, rovněž vyhlazuje jemné linky a vrásky.
Bonus: Sérum je vyživující a uklidňující, vhodné pro všechny typy pleti."
zdroj

Tak jako dámy, tohle je bez přehánění naprostý zázrak! Nikdy bych nevěřila, že mi pleť srovná něco, co v podstatě ani primárně není zaměřené na problematickou pleť! Ale je to tak!



Sérum je jemňoučce nahnědlé a hodně tekuté a díky tomu dost nefotogenické :-D Vůně je moc příjemná a nejvíc v ní převládá aroma černého rybízu. Nanáším ho na pleť každý večer. Aplikace je neuvěřitelně příjemná a pokaždé jakoby cítím, jak mé pleti prospívá. I když v návodu je, že by se po séru měl aplikovat ještě krém, tak já to nedělám. Sérum je totiž hodně olejovité, takže mi pleť přijde dostatečně vyživená a hydratovaná. Navíc mi přijde, že nic potom nemůže narušit nebo ovlivnit jeho účinky, které jsou už při první aplikaci úžasně znát! Ráno totiž vstanete s pletí jemňoučkou, vyrovnanou, ani mastnou, ani vysušenou - no zkrátka nádhera!
Po pár týdnech používání se navíc začaly dostavovat opravdu skvělé výsledky!

nalevo - výsledek po 2 měsících používání
napravo - počáteční stav - ou jééééé

Nemůžu sice říct, že bych už měla pleť naprosto bezproblémovou - toho se nejspíš nikdy úplně nedočkám, ale už je to opravdu o hodně lepší a při použití makeupu už se to opravdu celkem dá. :-) Hlavně mi vymizely takové ty podkožní hroudy, které sice můžete přeplácat korektorem, ale stejně každého praští do očí, protože jsou hrozně 3D :-D

vlevo-pleť s makeupem
vpravo - současný stav mé pleti bez makeupu

Takže sečteno podtrženo - pokud máte problémy s pletí a už nevíte kudy kam, tak neváhejte a kupujte!!!! Pokud něčemu dávám opravdu deset bodů z deseti, tak je to sérum! To bych určitě doporučila i těm, kteří s akné nemají problém, protože jeho efekt na pleti je opravdu neskutečný! To zkrátka musíte zažít ;-)

A jak jste na tom vy? Znáte tuto kosmetiku? Řešíte u kosmetiky složení nebo vám je to fuk?

Mějte se krásně

Vaše Míša













2 komentáře:

  1. Musím naprosto souhlasit, sérum je fakt skvělé, mám úplně stejné zkušenosti, po dítěti pleť ok, poté hrůza, podkožní "boule", akné po lícních kostech, na tváři, no příšernost. Po vyzkoušení všeho možného, přes Zineryt a podobné věci jsem začala používat kosmetiku Christina (Izraelská kosmetika), není nic levného, ale myslím, že mi i pomohla, jenže, pleť se mi zdála pořád místy vysušená (asi po všech těch dryácích co jsem používala). Narazila jsem náhodou na toto sérum, na doporučení přímo Beautyville jsem zakoupila a po týdnu je to super!!! Pleť hladká, vyživená, ne mastná, akorát to víčko mi hned prasklo, jak už jsem četla v komentářích, je to jediný zápor tohoto výrobku. Takže doporučuji!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že nezabírá jen na mně - začínám si myslet, že je to opravdu nějaký zázračný elixír :-D Ale víčko mi teda taky prasklo hned a nevyhnula jsem se tomu ani u druhého balení, i když jsem byla opravdu opatrná...

    OdpovědětVymazat