úterý 10. února 2015

Spotřebováno leden 2015

Opět s mírným zpožděním, ale konečně tu. Nejvíc mě k napsání tohoto článku donutila plná taška odpadků a to, že už se mi tu zase kupí spotřebovanci za únor :-D Tak pojďme na to ;-)






1. Balea - šampon pro suché a roztřepené vlasy s vůní manga a aloe vera
Od Balea jsem naprosto milovala kokosovou řadu na barvené vlasy, ale od té doby, co mi  ji zrušily (proboha proč pořád ruší nejlepší produkty?!?), tak nějak nemůžu najít adekvátního zástupce z řad této značky a už jsem se začala poohlížet jinde... Tenhle šampon mým vlasům ani pokožce hlavy vyloženě neublížil, ale prostě není to úplně ono a vlasy po něm byly dost rozlítané, což se mi běžně nestává.
Chci ho znova?
Hm, ani ne.
 
2. Balea - balzám pro suché a roztřepené vlasy s vůní manga a aloe vera
Naprosto stejný příběh jako u šamponu. Konečky nijak extra nevyživil - stejně jsem na ně vždycky radši aplikovala olejíček.
Chci ho znova?
Ne.
 
3. Gillette - gel na holení Satin Care Pure and Delicate
Gely od Gillette mám všeobecně moc ráda. Krásně pění a kůže je po nich hladká a nepodrážděná.
Chci ho znova?
Ano, ale tentokrát asi vyberu nějaký voňavý.
 
4. Jessa - mycí emulze sensitive pro intimní hygienu
Nedráždí, umyje a stojí pár kaček.
Chci ji znova?
Yes, sir ;-)
 
 
 
5. Figs and Rouge - multi-tasking hand cream
Chjo, mega lákadlo prosincového Lady boxu a bohužel zklamání. Obal je nádherný a k umuchlání, vůně je krásně jemňoučká a nevtíravá, ale to je pro mě bohužel vše. Do 5 minut od namazání jsem ani nevěděla, že jsem ho nanesla. Ihned se vcucnul a hydratace bohužel nikde. :-(
Chci ho znova?
S jeho dostupností, cenou a funkčností určitě ne.
 
6. Alverde - máslo na nohy
Úžasná konzistence a krásná jemná vůně - naprosto totiž nesnáším takové ty typické vůně na nohy, co mají chladit, desinfikovat nebo bůh ví co a nutí mě po nanešení vyběhnout z postele a jít si umýt ruce. Tohle vonělo fakt krásně a nožkám moc prospívalo.
Chci ho znova?
Určitě. :-)
 
7. Radox - krémový sprchový gel milk and vitamin
Tady se nebudu nějak moc rozepisovat - prostě sprcháč. Voněl, pěnil, umyl. Nic víc, nic miň.
Chci ho znova?
Radox klidně, ale stejnou vůni nemusím.
 
 
 
8. Amia - jemná mycí pěna
Kupovala jsem ji v akci v Rossmannovi za naprosto směšný peníz a jako jo, za těch asi 30 korun udělala služby ažaž. Chvíli jsem ji používala jako "hlavní pěnu", ale pak se přesunula do sprchy, kde se mi ji konečně podařilo doplácat. Na to, že by neměla obsahovat mýdlo, tak tedy hodně vysušuje.
Chci ji znova?
Ani za těch 30kč bohužel ne.
 
9. Miss sporty - Studio Lash 3D volumythic
Jako za ty prachy naprosto super řasenka. Sice nedělala zázraky, ale ani žádnou neplechu a vydržela mi přes 6 měsíců v dost dobré kondici.
Chci ji znova?
Chci zkoušet dál, takže znovu po ní asi nepůjdu, ale vám ji klidně doporučím. ;-)
 
10. Helios Herb - ústní voda bez alkoholu
Moc příjemná vůně i chuť - hodně mi připomíná mé oblíbené zelené orbitky.
Chci ji znova?
Klidně. :-)
 
Takže to máme 10 kousků do kosmetického nebe - paráda :-) Jak jste na tom vy? Daří se vám kosmetiku průběžně spotřebovávat nebo jste syslíci? ;-)
 
Mějte krásný den a buďte šik ;-)
 
Vaše Míša
 
 

1 komentář:

  1. Jsem syslík jak blázen a to je pro blogerku velmi špatná vlastnost :D

    OdpovědětVymazat