úterý 21. dubna 2015

Oblíbenci březen 2015

Tak dnešní článek je opět v duchu "lepší pozdě, nežli později" :-D Nebudu se vám nijak vymlouvat - občas se to zkrátka nahromadí a člověk nestíhá no - určitě to taky znáte ;-) Mně tady tenhle článek visel téměř hotový už od konce března, takže jsem moc ráda, že jsem ho nakonec dopsala a vy se můžete mrknout, bez čeho jsem se v březnu neobešla ;-)


Tvář
Rozjasňovač Makeup Revolution London, odstín Golden Lights
Je to březnový přírůstek do mojí "mejkapí" rodinky a musím říct, že se hned vyšvihnul mezi top věci, které vlastním. Je nádherně pigmentovaný, má krásnou zlatou barvu a nádherně rozzáří tváře, ale i oči. Pokud nad ním váháte, tak věřte, že ho potřebujete! A za ty peníze? Fakt naprostý luxus! Mrknout na něj můžete třeba tady.

Vivid baked higlighter


Oči
Mayballine - Colour Tatoo, odstín On and on bronze
Já vím, naprostá nuda, ale když nestíhám, tak CT mě pokaždé zachrání. Odstín je naprosto dokonalý a jde rozetřít krásně do ztracena, takže přesto, že s jeho aplikací strávíte sotva minutu, tak na očích udělá efekt sáhodlouhého blendění :-D Samotný se mi hodně slévá do čárek, ale s použitím báze se mnou dá naprosto v klídku celý den. Navíc si hodně rozumí s výše zmíněným rozjasňovačem a dohromady umí vykouzlit opravdu krásně jemně zvýrazněný pohled ;-)

color tattoo - on and on bronze


Rty
Mayballine - Baby lips
V líčení rtů jsem se poslední měsíc celkem krotila a i když jsem na akce vyrážela se zásadně křiklavými rty, tak na běžné nošení to u mě vyhrávaly tónované balzámy. Nemůžu říct, že by Baby lips úplně naplnily má očekávání, ale špatné určitě nejsou a pokud máte pro tónované balzámy v roztomilém balení slabost, tak klidně podlehněte ;-)

babylips


Nehty
Rimmel - 60 seconds, odst. caramel cupcake
Když to tak sepisuju tak koukám, že v březnu jsem se držela takových hodně nenápadných a nude barviček. Ani u nehtů tomu nebylo jinak. Je to dáno hlavně tím, že stále bojuji s velkou třepivostí, a tak mi nenápadný lak pochopitelně vydrží déle než křiklavě rudý - ten jsem ale na party taky jednou měla :-D

rimmel - odst. 500 caramel cupcake



Tělo
Balea - bodylotion - white passion
Velký březnový objev! Koupila jsem ho ve výprodeji za naprosto směšný peníz a nic extra jsem od něj nečekala. Ale mléko mě nadchlo natolik, že jsem se celý březen v podstatě nemazala ničím jiným. Získalo si především nádhernou vůní, lehkou konzistencí a velmi rychlým vstřebáváním.

balea - bodylotion


Vlasy
Balea - lak na vlasy Glossy&Shine
V březnu jsem se konečně rozhoupala a nechala si ty své těhotenstvím a kojením vyřízené chudinky razantně ostříhat. Ze změny jsem nadšená a konečně můžu mnohem častěji nosit vlasy rozpuštěné. A tím pádem věnuji o kapku víc energie do "stylingu" - u mě fakt v uvozovkách, protože jsem na to hrozné nemehlo! Každopádně když už se prdím s nějakým foukáním a snahou o tvar, tak pak fixuju lakem. A musím říct, že mi tento celkem vyhovuje :-)

balea-lak

Pleť
Laidbare - sérum From Dusk Till Dawn
Tady jsem neobjevila nic nového a zůstávám věrná. A to asi mluví za vše ;-) Pokud chcete vědět víc, počtěte si zde ;-)

Doplňky
šátky
Protože skoro celý březen bylo relativně teplo, tak už jsem mohla zase vytáhnout své šátečky :-) Mám jich doma hromadu - řekl by manžel. No, já myslím, že na jaro by to chtělo ještě nějaký nový přikoupit, ale zatím si vystačím i s tím málem :-D

Vůně
Chupa Chups - Love trap
Moje milovaná vůně na jaro i léto! Bohužel mi během března došla a už si ji znovu nekoupím, protože už se neprodává :-( Každopádně pokud milujete lehké citrusové vůně, tak koukněte na Dolce and Gabbana Light Blue - voní totiž úplně stejně :-D

Chupa Chups - Love trap
Seriál
Gotham
O tomhle se nedá vyprávět - to prostě musíte vidět!!! Ať už máte rádi komiksy nebo ne, určitě se nemůžete zklamat! Obzvlášť herecký koncert Robina Taylora v roli Tučňáka mě teda naprosto dostává! A u postavy Fish Mooney si přijdeme na své i my milovnice makeupu, protože její líčení je vždy dokonalé a hodně originální. Zkrátka - pokud nevíte, co s načatým večerem, neváhejte a stahujte :-D

Gotham
Uf, tak resty dohnané, svědomí čisté a můžeme jet dál. :-)

Mějte se krásně a užívejte jaro!

Vaše Míša






Žádné komentáře:

Okomentovat