úterý 7. dubna 2015

Spotřebováno březen 2015

Uaaa, duben v plném proudu a já tu mám několik restů! Ale Velikonoce, týdenní návštěva mé milované Veru s prckem, dítko, kterému se snaží dostat ven 4. stolička - no, co vám mám povídat... Zkrátka bylo toho na mě dost, ale dnes už jsem si řekla, že už se s sebou musím něco udělat a začít zas normálně fungovat. Takže konec výmluv, jdeme na to ;-)

spotřebováno březen 2015


Musím říct, že díky této měsíční rubrice zjišťuji, že to se mnou zas až tak špatné a že si věci nekupuju jen do foroty, ale že se mi opravdu daří je spotřebovávat. :-) Tento měsíc jsem se podívala na dno 14 produktům, takže opět velká spokojenost - teda minimálně se spotřebou a jinak? To se dočtete dále ;-)

Alverde, Dermacol, Balea

1.+2. Alverde - regenerační šampon a kondicionér pro poškozené a lámavé vlasy
Vlasovou péči od Alverde mám všeobecně moc ráda a ani tyto výrobky mě nijak nezklamaly. Hezky umyjí, celkem obstojně voní (na přírodní kosmetiku) a co je hlavní - nijak vlasy nezatěžují a díky tomu se mi tak rychle nemastí. Určitě si je zas pořídím.

3. Dermacol - zvláčňující krém na ruce
Miluji vůni hrozny s limetkou! Fakt je úplně úžasná! Krém je takový lehčí, celkem rychle se vstřebá a celkem rychle můžete zase mazat znovu. V hydrataci to není žádný přeborník, ale díky té vůni si ho asi zas někdy pořídím.

4. Balea - krém a maska na ruce s olejem z makadamiových ořechů
Další voňavka! Určitě byl i výživnější, než ten dermacolí, ale žádná pecka se opět nekonala. Párkrát jsem se ho pokusila použít i jako masku, ale moc to nešlo. Hodně rychle se vstřebával, takže o 30 minutovém působení jsem si mohla nechat jen zdát. Ale jako krém byl moc fajn a navíc za pár korun, takže si klidně zase koupím.

Himalaya Herbals, Dermacol


5. Himalaya Herbals - výživný krém na ruce
Tak toto bylo ovšem zklamání. Vůně je dost hrozná. Nevím, po čem voní, ale mému nosu to tedy určitě nesedí. Hydratace není úplně špatná, ale že by vyloženě vyživoval - to asi ne... Jako za těch 15 korun asi stál, ale znovu už ho rozhodně nepotřebuju.

6. Dermacol - čistící gel s jemnými mikroperličkami
Celkově vzato upřednostňuju gommage (jemné mikroperličky ;-) nad klasickým drsným peelingem, takže co se konzistence týče - byla jsem nad míru spokojena. Vůně je taky v pohodě, i když nic, co by mě vyloženě potěšilo, ale to zas u gelu na obličej ani nevyžaduju. Jediná jeho chybka je, že mě vysušuje. Což mi ale dělají všechny gely (kromě mého zázračného DIY od laidbare). No suma sumárum - až ho někde uvidím v akci, tak si ho koupím a budu ho zase používat jen občas namísto peelingu.

Regina, Chupa Chups, Eyeye


7. Regina - oční krém s koenzymem Q10
Přiznám se, že tento krém se mi nepodařilo celý spotřebovat. Mám ho už přes půl roku a byl v podstatě fajn, ale pak mě najednou začal strašně štípat a pálit. A přes to vlak tedy nejede, takže letí do koše. Víc asi nemám, co říct.

8. Chupa Chups - Love trap
Aaaach jo!!! Bohužel už se musíme rozloučit! Tohle byla naprosto dokonalá vůně, která byla v podstatě k nerozeznání od mé milované Dolce and Gabbana Light blue. Akorát ta cena byla o dost hezčí! Koupila bych si ji hned znovu, ale bohužel - nějak během loňského roku byla stažena z prodeje - klasika :-(

9. Eyeye - revitalising cucumber eye pads
Tyto polštářky ve tvaru plátků okurek si vždy přidávám k nákupu čoček. Na eshopu vasecocky.cz totiž sbíráte body a za ty si pak můžete vybrat dárek zdarma. No a já pokaždé vybírám toto :-) Je fakt, že klasická okurka by vám asi udělala podobnou službu, ale tohle mnohem lépe přilne na oko i celé oční okolí. Zkrátka zadara - neber to, že jo ;-)

Garnier, Balea

10. Garnier - 2v1 posilující odličovač očí
Můj veliký miláček, kterému jsem momentálně nevěrná s Niveou - osudová chyba! Až budu příště kupovat odličovák, bude to tento ;-)

11. Balea - wasserspray Aqua
Tak tohle byl ještě takový pozůstatek z léta, který jsem "doplácala" při používání obličejového oleje - vždycky jsem trochu postříkala obličej jemnou mlhou a pak se natíralo jedna báseň :-) A na osvěžení během parních dní je taky úžasný, takže si ho určitě zase koupím.

Old Spice, Rimmel, Cien


12. Old Spice - deodorant Wolfthorn
Skvělý deodorant s božskou citrusovou vůní. Měla jsem ho přes půl roku - je skoro nekonečný, takže momentálně jsem ho nabažená, ale časem si ho zase pořídím.

13. Rimmel - řasenka Extra super lash
Recenze zde - už mám další dvě :-D

14. Cien - bezacetonový odlakovač
No jako takhle - odlakovač není nijak špatný, ale to dávkování... Zprvu mě nadchlo a myslela jsem, že bude mnohem pohodlnější než klasické hrdlo, kdy jen tekutina nekontrolovatelně vytéká. A ono by i bylo, kdyby tak strašně nepodtékalo. Mačkáte, mačkáte, pořád nic a za chvíli je zapatlaná celá lahvička. Nevím, možná jsem dělala něco špatně, ale stalo se to i Verče. Vadným kusem to taky nebude, protože jsem si v zápalu nadšení koupila hned dva a dělají to oba. Takže za mě už příště ne.

Tak to bylo vše přátelé, tadydadydááá :-D Znáte nějaký z produktů? Jak jste byli spokojení? A co ten odlakovač? Je na to nějaký fígl nebo trápí i vás?

Mějte se krásně, Vaše Míša

5 komentářů:

  1. Já nestíhám, kolik toho zvládáš spotřebovat. To jsem teda sralbotka oproti tobě. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti to se zdá - zkus si chvíli házet věci místo do koše do tašky a možná se budeš divit, co tam za měsíc najdeš ;-)

      Vymazat
  2. No vidím, že v tom nejsem sama...taky mám trošku větší spotřebu :D

    OdpovědětVymazat