středa 24. září 2014

OOTD: Petrolej s neonem

Tak nám venku začal podzim a já jsem za to letos snad i ráda. Koupila jsem si totiž tak krásnou podzimní bundičku, že v ní budu asi chodit, i když začne mrznout. :-D Petrolejová barva se teď celkově v mém šatníku vyskytuje čím dál tím častěji a tahle bunda byla první vlaštovka. Nejdřív jsem ji kombinovala s černou a bílou, ale pak jsem při štrachání ve skříni narazila na neonové tričko, které jsem přes léto nějak nestihla unosit a řekla jsem si - proč ne? ;-) Kombinace se mi nakonec dost zalíbila. Navíc je teda celý outfit opět velmi praktický, pohodlný a doslova za pár kaček!



Bunda, kalhoty, šátek, drátěnka na donut - Pepco
Tričko - Takko
Boty, brýle - vietnamci
náušnice - dárek ;-)








Tak my to nakonec nedalo a komplet celý outfit (teda kromě spodního prádla :-D ) mě vyšel na rovných 1070 kč - to je teda fakt zadarmo, co myslíte? ;-) Tak hurá na nákupy a nebojte se vytáhnout nějaký ten neon kousek, ať si ten pošmourný podzim taky trochu rozveselíte ;-)

máma M.



Žádné komentáře:

Okomentovat