pátek 19. září 2014

Víkendový výlet do Thajska

Že to zní krásně, ale stav vašeho konta takovémuto výletu moc nepřeje? Nezoufejte! Mám pro vás recept, který vám přinese exotiku až do vašeho domu a ještě k tomu za pár kaček! ;-) Tak pojďme na to!





Masové kuličky v thajské omáčce

Nachystejte si:
  • 500 g hovězího mletého masa
  • 1 vejce
  • chilli papričky (já jsem použila sušené Piri Piri papričky)
  • olej
  • 2 lžíce červené kari pasty (Kaufland)
  • 400 ml kokosového mléka (Lidl)
  • sklenička bambusových plátků (Lidl)
  • 150 g fazolových lusků
  • sůl a pepř
Vaříme:
Mleté maso promícháme s vejcem, papričkou, solí a pepřem a vytvarujeme cca 20 kuliček. Ty opečeme na oleji tak, aby ze všech stran pěkně chytly barvu. Poté je vyjmeme a na pánev dáme asi na minutu opéct kari pastu. Pak vlijeme kokosové mléko s 200 ml vody a necháme asi 10 minut provařit. Jakmile je omáčka provařená, přidáme slité bambusové plátky, fazolky a kuličky. Vše opět přivedeme k varu a necháme ještě asi 5 minut probublat. Na závěr můžeme dochutit solí, pepřem, papričkou nebo i zastříknout lehce limetkou.


Jako příloha se báječně hodí jasmínová rýže, kterou jsem tentokrát poprvé zkusila uvařit v mikrovlnné troubě a musím říct, že mě to nadchlo! Konec přivařených hrnců - sláva! Tady máte odkaz jak na to ;-)

A jak jste na tom s exotikou vy? Taky občas rádi vyměníte knedlo vepřo za něco netradičního?

Nechte si chutnat a užijte si krásný víkend!

Vaše máma M.

Žádné komentáře:

Okomentovat