neděle 17. srpna 2014

Vítejte!

Ahoj holky, ženy, slečny a asi především maminy! :-)
Moc vás vítám na svém novém blogu. Chtěla bych, aby to byl takový můj deník o tom, co vše zvládám a nezvládám na mateřské. Takže se můžete těšit především na články o kosmetice, vaření, hubnutí, oblékání, cvičení... No zkrátka takový ten mišmas, co nás ženy šlechtí a dělá krásnější ;-)
A kdo vlastně jsem? Jsem 27 letá mamča s desetiměsíčním prckem, která se teprve díky získanému času na mateřské zamyslela sama nad sebou a začala dělat něco se svým vzhledem. Zní to asi divně a spousta matek by mě díky této větě asi ukamenovala, ale já jsem dřív měla celkem psychicky náročnou práci, a tak teď, i když člověk kolikrát neví, kam dřív skočit, tak mám zkrátka dost času na to se zamyslet nad tím, co jím, co si obleču, jak si nalakuju nehty a tak podobně. Jsou to možná malichernosti, ale já se poslední měsíce cítím nejlépe za posledních pár let (možná celkově, když nad tím tak přemýšlím...) a nikdy by mě nenapadlo, že se mi to stane až po porodu :-D No a jelikož na to moje okolí reaguje více než pozitivně a spousta kamarádek se mě ptá, co jsem to se sebou provedla, tak jsem se rozhodla o to své "know how" podělit :-D
Věřím, že se vám tu bude líbit a třeba tu najdete trochu inspirace a možná i motivace ;-)

Příjemné čtení a hodně smíchu přeje


šťastná máma Míša s malým čudlou :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat