pondělí 25. srpna 2014

Expresní těstoviny s uzeným a zeleninou

Uf, taky někdy tak nestíháte? Já mám právě doma nemocné dítko, a tak opravdu není čas na nějaké velké vyváření ve stylu Julie Child. Proto od dnešního receptu nečekejte, že vás vynese na Měsíc nebo cokoliv podobného ;-) Je to prostě jen obyčejné fofr jídlo pro ty, co nestíhají a do toho mají třeba i před výplatou ;-)



Jak vidíte, surovin budete potřebovat úplné minimum.

Nachystejte si:

  • 300 g těstovin - nejlépe vrtulky nebo kolínka
  • 2 cibule
  • asi 300 g kousek uzeného
  • sklenici sterilované zeleniny - já jsem dala hrášek s mrkví
  • sůl, pepř
  • olej (nějak jsem ho zapomněla vyblejsknout, pardon ;-)

Vaříme:
Jako první postavíme vodu na těstoviny. Než se nám uvaří, nakrájíme si cibuli, uzené a kdo chce, tak může pokrájet na menší kousky i baby mrkev. Uvařené těstoviny scedíme a hrnec "zrecyklujeme" a použijeme na další vaření. Na oleji osmahneme cibulku.




Když má cibulka ideální barvu, přidáme k ní kostičky uzeného masa a necháme vše pěkně osmahnout. Na závěr už přihodíme jen pokrájenou zeleninu a zcezené těstoviny, ochutíme solí (tou poměrně šetříme, protože uzené bývá dost slané samo o sobě) a pepřem a můžeme podávat. :-)



Dneska to tedy byla zase totální rychlovka. Ale pořád je to lepší, než obědvat párek s chlebem, to mi věřte ;-) Tak si nechte chutnat a kdyžtak mi písněte, co vaříte rády vy, pokud vás tlačí čas a třeba máte zrovna i hlouběji do kapsy. ;-)

Mějte se krásně,

máma M.







Žádné komentáře:

Okomentovat