čtvrtek 21. srpna 2014

Člověkem za 15 minut

makeup, korektor, pudr, lesk, řasenka

Hodně maminek na mateřské se kvůli péči o mimčo vzdá úpravy svého zevnějšku. Protože za a - není to přece důležité, na prvním místě je prcek a za b - nemají na to čas. Ráda bych vás tímto článkem vyvedla z omylu. Protože za a - jak prcek, tak  nepochybně i manžel či přítel určitě ocení, že maminka hýří sebevědomím a dobrou náladou a za b - stačí pár pomocníků a trocha vašeho času (při troše cviku vám to ani těch 15 minut nezabere ;-) ) a přes probdělou noc můžete působit svěže a odpočatě. A věřte mi, že pak už jen pohled do zrcadla udělá s vaší náladou divy ;-)


Maybelline, Catrice, Regina, Jelení lůj, Essence, Bourjois, Peggy Sage

Tak tady je nastoupená celá SOS jednotka. :-) Jedná se o velmi dostupné produkty a většinu z nich používám při jakémkoliv líčení. Moc ráda si s líčením vyhraju, když mám čas, ale pokud mám fofr, tak mi skutečně stačí těchto pár krasavců. :-)



Jak vidíte, tady tedy zatím opravdu moc svěže nevypadám a podle toho se taky tvářím :-D Takže popadneme pomocníky a jdeme na to!


makeup, pudr, korektor, tvářenka

První na řadě je pleť. Já vždy začínám korektorem a to paletkou od Catrice. Nadšená z ní tedy moc nejsem a nejvíc super mi rozhodně přijde zelená barvička, která eliminuje zarudnutí. Nanesu ji tedy na všechny flíčky a fleky. Moc se s tím nepářů, protože při nanášení makeupu se vše krásně rozetře. ;-)


korektor, Catrice

Teď tedy musíme pleť sjednotit. Já jsem použila lehoučký makeup od Maybelline Affinitone. Na léto je určitě super, protože je hodně tekutý, hezky sjednotí, ale určitě se nemusíte bát efektu masky. Kryje tak středně, ale kdo nemá na obličeji takovou smršť jako já, tak si určitě vystačí i bez korektoru. ;-) Poté makeup lehce zafixuju transparentním pudrem od Essence, který je za ty peníze víc než super ;-) Na úplný závěr nanesu na jablíčka tvářenku, kterou opět rozetřu do ztracena.




Dalším krokem jsou oči. Když spěchám,  tak si úplně vystačím s řasenkou a rozjasňující tužkou. Pro dnešní líčení jsem vybrala řasenku od Reginy. Sice nijak extra neprodlouží ani nezahustí, ale krásně se s ní  pracuje a vůbec neslepuje. Navíc mě teda naprosto nadchnul její retro vzhled, který se jim teda vážně povedl! Tužkou od essence už pak jen zajedu do koutka oka a pod obočí a lehce rozmáznu prsty. Nezapomínám ani zvýraznění obočí, které udělá upravený vzhled. Na to používám stíny od essence.







A jdeme do úplného finále. Nejdříve na rty nanesu můj oblíbený jelení lůj. Na kosmetickém stolku mám momentálně klasickou verzi s placentou. A abych dodala rtům trochu šťávy, použiju lesk na rty. Dnes jsem zvolila lesk od francouzské firmy Peggy Sage v odstínu So Shiny, který je v krásné přírodní barvičce.




No a teď už jen nahodit úsměv a vzhůru do každodenního kolotoče! Jak vidíte, stačí málo a i uhoněná a nevyspalá mamina může vypadat celkem k světu ;-)



A jak jste na tom vy? Máte taky nějaké triky na rychlé nalíčení? Bude se moc těšit na vaše rady a postřehy.

Mějte se krásně

máma M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat